Tarptautiniai kvalifikacijos tobulinimo kursai Dubline (Airija) „There's an App for That“

Prezidento Antano Smetonos gimnazijos pedagogai pradeda įgyvendinti dar vieną tarptautinį Erasmus+ projektą „Žinios + patirtis + savitas požiūris = atsakingas mokinys“. Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Sandra Šimoniūtienė ir anglų kalbos mokytoja Milda Ramanauskaitė 2022 metų lapkričio 21-25 dienomos dalyvavo kvalifikacijos tobulinimo kursuose Dubline (Airija) „There's an App for That“. Šių mokymų tikslas – kurso dalyvius išmokyti tinkamai integruoti įvairias IKT programėles į savo mokymo programą. Ispanijos ir Lietuvos dalyviai, pristatę savo šalį bei mokymosi organizaciją, kibo į mokymosi praktiką ir išbandė nemažai IKT programų, kurias puikiai galima integruoti į bet kuriuos mokymo dalykus. 


www.weand.me
www.symbaloo.com 
www.learningpaths.symbaloo.com
www.miro.com – kurti „Minčių žemėlapius“ apie pasirinktą ugdomąją veiklą.
www.wittycomics.com
Google Lens įvairios galimybės
URL Shortener
www.geocaching.com – kiekvienoje šalyje, kone kiekviename mieste gali rasti mįslių, rebusų, kurie paslėpti įvairiuose istoriniuose, kultūriniuose objektuose. Begalinės galimybės istorijos, fizinio lavinimo integracijai į ugdomąjį procesą. 
www.classroomscreen.com – įvairiapusiškas pamokos apibendrinimas (refleksija). 
www.classdojo.com – įvairios interaktyvios mokymosi priemonės (žaidimai, balsavimas, lentelių kūrimas ir kt.). 
www.breakingnewsenglish.com – pagalba anglų kalbos mokytojams lavinti mokinių užsienio kalbos gebėjimus. 
www.nearpod.com – interaktyvių pamokų kūrimas hibridiniam mokymui.
www.openai.com/dalle-e-2/ – pagal pateiktą detalią aprašomąją informaciją suranda arba sukuria paveikslą/fotografiją ir kitus vaizdus. Improvizacijos dailės pamokoms. 
www.reasearch.google.com/semantris – anglų kalbos sinonimai. 
www.wordtune.com – dirbtinis intelektas pakeičia parašytą tekstą įvairiomis kitomis frazėmis, praplečia ar sutrumpina sakinių konstrukciją, bet išlaiko tą pačią mintį. Lietuvių kalba dar kol kas nėra. 
www.insertlearning.com – naudodami įvairius internetinius puslapius, gali rašyti komentarus, įkelti video ir sudaryti užduotis. Tad dar kartą patvirtina, kad XXI nebūtina mokytis tik iš vadovėlių. 
User Immersive Reader on Websites – pritaikymas įvairių spec. poreikių turintiems žmonėms.
www.experiments.withgoogle.com/semi-conductor – kiekvienas gali tapti kompozitoriumi.
www.quizizz.com – įtraukiančios užduotys mokytis
www.genial.ly – interaktyvių skaidrių kūrimas. 
www.joepardylabs.com – sukurk viktoriną. 
"Maky Maky", "Minecraft", "Micro Bit" - tik žaisk ir mokykis!
Kolegos, bendraudami tarptautinėse grupėse, nuolat diskutavo ir kėlė tokius probleminius klausimus – ar IKT teikia naudą, ar kenkia visuomenei? Vieno teisingo atsakymo niekada nebus. Besidalindami nuomonėmis, priėjo bendrą išvadą: IKT yra tik įrankis, o žmogus jį gali panaudoti geriems arba blogiems tikslams, taip pat šis įrankis gali suteikti begalinę kūrybiškumo laisvę arba paversti tik eiliniu funkciniu vartotoju, kuriam lengva „įgrūsti“ bet kokią informaciją ir neleisti kritiškai mąstyti. 
Galiausiai pasibaigus savaitės seminarui buvo pasakyti Alberto Einšteino žodžiai: „Aš neturiu ypatingo talento. Man tiesiog aistringai įdomu.“ Įdomu = motyvacija. Mokinių didžiausia motyvacija – tai žaidimas. Ir jeigu mokytojas žaidimą gali paversti mokymusi, tuomet nauda ir džiaugsmas visiems.
Ačiū Prezidento Antano Smetonos gimnazijos bendruomenei už suteiktą galimybę tobulinti pedagogines kompetencijas. Ačiū Europass Teachers Academy už suteiktas žinias, kaip naudotis įvairiomis IKT priemonėmis.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos