Prezidento Antano Smetonos gimnazija

Informacija apie Prezidento Antano Smetonos gimnaziją     

Kas yra Prezidento Antano Smetonos gimnazija?

Prezidento Antano Smetonos gimnazija yra mokykla.

Toliau Prezidento Antano Smetonos gimnaziją vadinsime gimnazija.

Gimnazija yra mokykla, kurioje mokosi mokiniai.

Gimnazijoje mokiniai mokosi:

  • skaičiuoti,
  • rašyti,
  • kitų šalių kalbų, pavyzdžiui, anglų kalbos,
  • muzikos,
  • piešimo. Mokiniai yra vaikai,  kurie lanko gimnaziją.

Gimnazijoje dirba:

  • mokytojai,
  • mokinio padėjėjai,
  • pailgintos dienos grupės auklėtojai, kiti darbuotojai.

Gimnazijoje mokosi:

  • 1 klasės mokiniai,
  • 2 klasės mokiniai,
  • 3 klasės mokiniai,
  • 4 klasės mokiniai,
  • 5 klasės mokiniai,
  • 6 klasės mokiniai,
  • 7 klasės mokiniai,
  • 8 klasės mokiniai,
  • 9 klasės mokiniai,
  • 10 klasės mokiniai,
  • 11 klasės mokiniai,
  • 12 klasės mokiniai.

Daugiau apie gimnaziją galite sužinoti internete.

Paspauskite mėlyną nuorodą apačioje:

www. pasmetonosgimnazija.lt

Tada Jums atsidarys internetinis puslapis.

Gimnazijos interneto puslapyje svarbiausia informacija yra parašyta lengvai suprantama kalba.

Jeigu norite skaityti informaciją lengvai suprantama kalba, paspauskite mėlyną

skaitančio žmogaus ženklą.

Tai yra lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Skaitančio žmogaus ženklą rasite interneto puslapio viršuje.

Gimnazijos interneto puslapyje svarbiausia informacija taip pat yra parodyta gestų kalba.

Gestų kalba yra ženklų kalba. Kai žmogus kalba gestų kalba, jis:

  • judina rankas,
  • judina kitas kūno dalis.

Jeigu norite pamatyti informaciją gestų kalba, spauskite rankų ženklą.

Rankų ženklas yra interneto puslapio viršuje.

Gimnazija dirba.

  • pirmadienį nuo 7.45 valandos iki 16.30 valandos,
  • antradienį nuo 7.45 valandos iki 16.30 valandos,
  • trečiadienį nuo 7.45 valandos iki 16.30 valandos,
  • ketvirtadienį nuo 7.45 iki 16.30 valandos,
  • penktadienį nuo 7.45 iki 15.30 valandos.

Gimnazijos adresas yra Vijūnų g. 2, Kaunas.

Jeigu turite klausimų, galite paskambinti į gimnaziją.

Gimnazijos telefono numeris yra:

 0 37 43 60 36

Tekstą lengvai suprantama kalba rengė: Rasa Raškauskienė
Tekstą vertino:
Teksto vertinimą koordinavo:

Tekstas vertinamas Asmens su negalia teisių apsaugos agentūros. Informacija bus atnaujinta gavus agentūros atsakymą.

Iliustracijų šaltinis:

https://arasaac.org/


Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

Lengvai prieinama kalba - ikonos

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos


  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
7. 14.05—14.50
  • 1. 08.00—08.45
  • 2. 08.55—09.40
  • 3. 09.55—10.40
  • 4. 11.00—11.45
  • 5. 12.15—13.00
  • 6. 13.10—13.55
  • 7. 14.05—14.50
  • 8. 15.00—15.45